cijfer goed zwak
8 Duidelijke slides, colleges goed te volgen, voldoende interessant.
Goed oefenmateriaal aangeboden op de site
Werkcolleges niet altijd even interessant
9 Aardige en behulpzame docent. Alles wordt duidelijk uitgelegd en op een leuke manier De sheets zijn some niet duidelijk zonder begeleidende uitleg
8 - -
8 Je weet precies wat je moet weten en kunnen voor het tentamen. Sommige uitleg kan beter met eerst een makkelijk voorbeeld en dan een moeilijker voorbeeld in plaats van meteen een moeilijker voorbeeld
7 . .
8 Goede afwisseling werk- en hoorcolleges/ Hoorcollege door een ander persoon geven zorgt ervoor dat je een andere aanpak voor bepaalde opgaven ziet (positief) -
8 Leuk voor mensen die van beelddenken houden (zoals ik). Moeilijker voor mensen die niet kunnen beelddenken
6 . Aan alleen de dia's had je niet zoveel bij het leren maar alleen het boek zou ook niet geholpen hebben
9 Het aangeboden materiaal was meer dan voldoende.
De inhoud werd door een goede lesmethode goed overbebracht.
De kwaliteit van de docenten en de leerstof was uitstekend.
De presentaties na het deeltentamen mogen in wat meer woorden staan dan alleen symbolen.
9 . Soms waren de slides wat onduidelijk
8 Enthousiaste docent Stof is soms moeilijk te volgen
8 Leuke actuele voorbeelden in de les. Als er vragen zijn worden die meteen uitgelegd. Tips:-Misschien huiswerk geven zodat studenten gedwongen worden om het bij te houden.
-Begrippenlijst met korte bondige uitleg.
8 - Interessant )gemaakte) lessen, door humor en afwisseling goed te volgen
- Enorm veel oefenmateriaal.
- Powerpoints niet goed bruikbaar als naslagwerk, enige vak dit semester waar het boek voor nodig was.
- Tentamenvragen niet altijd helemaal duidelijk gesteld (bijv. dubbelzinnig op te vatten)
9 De docent legt alles heel actief en vrolijk uit waardoor de les leuk blijft en je vanzelf meedoet. Het werkcollege is ook heel goed en het maken van van opdrachten en klassikaal bespreken is handig. Het is misschien handig om de opdrachten van het werkcollege eerder te krijgen zodat je het alvast kan doornemen.
8 . .
8 Goede uitleg van de stof Te weinig oefening met hele moeilijke vragen
8 Tentamens online Huiswerk graag
7 Vanaf week 1 niet meer aanwezig geweest bij colleges en niet echt probleem, dus het is wel redelijk goed te doen. Niet genoeg gevolgd om zwakke aspecten te ontdekken
7 De leraar vertelt op een goede manier en probeert je bij de les te betrekken door je aan het denken te zetten met vragen en dergelijke. Ook is hij redelijk humoristisch. Sommige dia's hebben te weinig uitleg als er bijvoorbeeld nieuwe bewerkingen in staan. Er is geen zee van uitleg erbij nodig maar wel een kleine toelichting. Rooster het uur in na wiskunde zodat we niet in de les FI1 wiskunde gaan maken.
7 De docent legt het helder uit en de les is niet saai. Hoewel het wel te begrijpen is dat de sheets vrij beknopt zijn, zou het wel behulpzamer zijn om sommige abstracte regels te verwoorden in ABN omdat ik soms niet weet hoe ik ze moet lezen (of uitspreken).
9 Goede en heldere uitleg bij hele vage en onduidelijke stof. Ik ga toch maar weer zeuren over het feit dat je weinig hebt aan de dia's als je ze thuis opent en leert. Ik denk dat dat ook het enige minpuntje is.
9 De opgaven, de sheets en de tentamens (uitdagend, maar haalbaar). Enige mogelijke verbetering (optioneel) niet gebruik maken van <table> op de website.
8 Leuke colleges Het boek is onduidelijk
De sheets ook, als je niet bij de les geweest bent.
7 Leuke manier van lesgeven *Aanschaf boek is eigenlijk overbodig. Genoeg oefeningen online en theorie in de sheet. Toch wordt de aanschaf geadviseerd (kijk er zeer zelden in).
*Geen huiswerk → makkelijk oplopen achterstand
7 De literatuur is niet al te duur, en niet te dik. De literatuur is soms niet al te duidelijk (zelf vergeleken met 'Discrete Mathematics with Applications' van Susanna Epp). Echter is het boek door Epp een stuk duurder en overladen met voorbeelden. Vond ik persoonlijk prettiger.
8 Goede uitleg bij de werkcolleges. Ik weet wel wat uw standpunt is maar toch zou het fijn zijn als de slides "iets" verhelderd worden. Ik vond het namelijk lastig zelf mee te schrijven als u vertelde.
8 . .
8 Goede presentatie, interessant vak Heel theoretisch. Wat meer praktische toepassingen zouden leuk zijn.
6 Veel oefenstof op site Slides zijn alleen handig in college, als naslagwerk zijn ze niet geschikt
10 Uitleg vd docent en assistent geen :)
7 Duidelijk wat er verwacht wordt, goede powerpoints en oefenstof. Het hele cijfer van dit vak hangt af van 1 tentamen. Misschien huiswerk of een deeltentamen dat ook meetelt.
5 - veel tentamens om te oefenen - weinig info in slides, niet goed als naslagwerk
- colleges heel saai, misschien door de stof
- boek spreekt slides tegen en andersom (gehoord)
- boek niet open gehad (niet gebruikt tijdens colleges)
- te veel onzin in slides op internet
7 herhaling, hoeveelheid, liefde voor het vak, voldoende oefenstof vooral begin college erg lastig, dus moeilijkheid meer doseren
10 . .
9 - docent houdt het vak interessant
- antwoordt jouw emails
- veel tentamens online om te oefenen
- makkelijk om ee vraag te stellen
- huiswerk en werkcollege zijn handig
- fundamentele informatica is een heel belangrijk vak. AUB om 11.00 beginnen en niet voor wiskunde les (moeilijk om 9.00 te halen voor veel van de treinreizende studenten)
8 Hoogeboom lijkt soms gek, maar misschien is dat gespeeld. Hij kan wel de aandacht op zich houden tijdens colleges. Er staat soms te veel in de powerpoints waardoor ik het overzicht over wat wel en geen hoofdzaken zijn kwij traak.
8 Veel oefenopgaven + tentamens op de website Een document met daarop de vertaling van Engelse termen naar het Nederlands zou handig zijn
9 De slides waren geweldig — Sorry
8 docent heeft humor en zet veel materiaal op internet tempo was wat laag
8 Duidelijke uitleg; was niet heel lastig .
8 Niet te zwaar, docent weet de stof enthousiast over te brengen Aansluiting op Schaum's boek soms niet helemaal duidelijk
8 Enthousiasme; slides zitten vol informatie Boek is niet fijn en van slides leren kan chaotisch zijn.


2011 « -- up -- » 2013