opmerkingen december 2005
De
docent vroeg expliciet om een sterk en een zwak punt van het vak
te geven op het enquêteformulier van de faculteit bij het tentamen. |
||
cijfer | Wat moet blijven | Wat zou anders moeten? |
7 | Tentamen iets verschuiven, dit is een drukke periode voor ons, maar hierna hebben we enorm veel vrij. | |
8 | een betere aansluiting college en werkcollege? werkcollege vaak veeeeeeeel moeilijker | |
7 | later college. | |
7 | werkgroep handig, fijn dat er veel oefenstof en oude tentamens met uitwerking beschikbaar waren | dictaat online zetten |
8 | Alles | Dictaat eerder krijgen |
8 | Meer toepassingen uit de praktijk laten zien | |
7 | ||
8 | manier van presenteren | Dat u ook de werkcolleges leidt |
6 | ||
7 | De dictaten | |
6 | Het bundeltje met alle sheets | ik vond het dictaat niet helemaal aansluiten op de lesstof |
7 |
Het werkcollege zeker, heel nuttig om veel sommen te oefenen
Mooi vak :) |
Het boek vond ik persoonlijk best vervelend, ook omdat het soms verschilt van de lesstof. Ik heb persoonlijk weinig met het boek gedaan en alles uit de hoor- en werkcolleges gehaald. |
8 | de goede en duidelijke uitleg, de mogelijkheid tot vragen stellen | Een wijder beschikbaar boek, met termen die overeenkomen met die die op het tentamen gevraagd worden |
7 | Mag wel wat meer gerekend worden, en wat minder begrippenwerk. Simpele dingen (grafen, Venn diagrammen, etc. moeten worden behandeld, maar dat snapt iedereen echt wel! Het mag wel wat moeilijker, inhoudelijker. | |