cijfer | goed | zwak |
8 | . | Betere sheets |
8 |
Genoeg humor in de les om te blijven opletten Afwisseling stof en weetjes (niet geheel hameren) |
Te veel herhaling lesstof bij werkcollege (les wordt opnieuw gegeven) te weinig tijd voor gehele les, lessen soms in het midden ofzo afgekept wegens tijdtekort. |
6 | -- | -- |
7 | Heldere uitleg, houdt goed de aandacht vast (college) |
Het boek is waardeloos, de sheets in mindere mate ook. Hoe te leren voor het tentamen. De werkcolleges gingen veel te langzaam. |
. | Genoeg oefenmateriaal, duidelijk boek | De slides zijn niet duidelijk, als je iets wilt nalezen moet dat van het boek. |
8 |
Humor in de les Wel goede uitleg In werkcollege kan je alles vragen & oefenen |
Slides moeten aanpassen tijdens de les komt warrig over, en daardoor minder duidelijk. |
8 | De docent geeft boeiend les, waardoor het makkelijker te volgen is | Geen huiswerk, ook al is dat eigenlijk de eigen verantwoordelijkheid, om de stof bij te houden |
8 | Tentamens van vorig jaar beschikbaar, dat is heel goed om goed voor te bereiden. | Geen duidelijk schema van oefenstog tijdens werkcollege. Suggestie: overzicht per werkcollege te behandelen (behandelde) stof |
9 |
- Aardige docent die altijd vragen uitgebreid beantwoordt (zelfs via de mail!) - Goede lessen en leuke manier van lesgeven van de docent |
- Er mag wel iets meer op de slides, maar dat is volgens mij geen nieuws :) |
7 | Enthousiasme docent, goed boek (Schaum), voldoende oefententamens op de website. |
Sildes tijdens de les onnodig ingewikkeld en niet geschikt als naslag. Een tijdje het idee gehad dat de stof tijdens hoorcollege en werkcollege verschillend was. -> sluit dus niet altijd goed aan. |
9 | Voorbeeldtentamens zijn representatief en uitstekend om mee te repeteren | Engels boek en Nederlandse stof betekent alle terminologie twee keer leren. Ik heb veelal wikipedia gebruikt voor het bestuderen van de stof. |
9 | . | . |
9 | Lesmethode vond ik erg goed. De docent heeft me dit vak goed en duidelijk gegeven. Materiaal was ook fijn om mee te werken. | In het werkcollege lag het tempo soms wat laag. |
7 | De paar colleges die ik heb gevolgd vond ik zeer plezierig om te volgen. | Misschien is een goed overzicht met alle stof handig. Dus de paragrafen uit het boek die geleerd moeten worden voor het tentamen. |
8 | . | . |
7 | . | . |
8 | De verdeling van hoor- en werkcolleges was goed, oude tentamens waren handig voor het oefenen. |
De presentaties waren duidelijk, maar de dia's zijn achteraf niet altijd handig. De werkcolleges werden niet actief bezocht door veel studenten en verliepen soms nogal traag. |
8 | Goed enthousiasme van docent; maakt vak veel leuker. | Langzame werkcolleges, sheets onbruikbaar, wellicht aanraden aan studenten om aantekeningen te maken. |
8 | erg enthousias in de les, stimuleert om op te letten, goede sheets (voor in de les). | sheets moeilijk te gebruiken als naslagwerk. |
7 | Duidelijk met begrippen uitleggen. Met humor waardoor het makkelijker is bij de les te blijven. | Soms een beetje chaotisch. |
8 | . | Ik vind het lastig om vanuit het boek engelse termen te leren en vanuit college/tentamen de nederlandse. |
7 | . | . |
7 | Duidelijke uitleg, goede voorbeelden | Je had weinig aan de sheets als naslagwerk. |
8 | Humor en verhaaltjes helpen stof te onthouden. | . |
8 | - Gemotiveerde docent | - Laag niveau werkcolleges |
7 | Enthousiasme, overbrenging | Werkcolleges gingen zo traag dat ze zinloos werden. |
7 | Duidelijke hoorcolleges. Leerzame werkcolleges. | . |
8 | Enthousiaste docent | Langzaam tempo in de werkcolleges |
8 | . | . |