opmerkingen FI1 najaar 2008
De onderwijscommissie vraagt expliciet de goede en zwakke punten van het vak. Hieronder de mening van de studenten, overgenomen van de evaluatieformulieren. |
||
cijfer | Goed | Zwak |
7 |
Ook zonder het volgen van de colleges is het vak en het
tentamen goed te doen. Het boek is goedkoop. |
De uitleg in het boek is niet altijd even helder. |
6 | ||
9 | Paralellen trekken met DiTe; dat geeft een idee over de toepassing van en relevantie van de stof. | In het begin was het zeer abstract; hoe duidelijker de toepasbaarheid op bijv. Programmeermethoden, hoe meer motivatie. (Overigens niet heel ernstig ofzo mar voorbeelden van toepassing zijn leuk.) |
7 | Veel zelfstudiemateriaal en goede slides. | Onduidelijke website. |
8 | Duidelijke hoorcolleges, goed tempo | Matige werkcolleges, lastig tentamen |
7 | Goede aansluiting op eerder onderwijs en ook op de andere vakken. | Vooral in het begin lastig heel veel op elkaar lijkende termen uit elkaar te houden. |
8 | Het sluit goed aan op eerder onderwijs. Rgelmatige werkcolleges en goede structuur van de lessen. |
Verwarrende terminologie omdat er meerdere manieren zijn
om iets op te schrijven.
Boek sluit maar matig aan bij de stof. |
8 |
Duidelijke uitleg + structuur goede werk-hoorcollege verhouding |
Wellicht wat meer info bij de slides zodat je het later nog eens goed terug kunt lezen. Verder geen commentaar. |
8 | Twee docenten zorgt soms voor een andere insteek. | Slides zijn goed tijdens college, maar als naslag niet altijd even bruikbaar. |
7 | interessante, boeiende presentatie | weinig informatie op slides, moet eigenlijk wel naar college |
9 |
alle PDF-presentaties + oude tentamens online Het werkcollege was ook goed, zodat de stof nog beter blijft hangen. |
Ik vond dit vak zeer goed gedoceerd en heb eigenlijk niets aan te merken. |
8 | ||
8 | De docent legt goed en duidelijk uit | Er mag iets meer op de sheets staan |